SEO, що е то?

„Оптимизация за търсещи машини” бе темата, която препълни залата на втория онлайн маркетинг семинар през третата неделя на март

Ето, че и вторият семинар от мартенската неделна поредица се изниза. Докато на 10 март бистрихме сайтовете, които носят печалба, на 17-ти се фокусирахме върху оптимизацията за търсачки. Въпреки мразовитият варненски вятър и ниските температури, желаещите да посетят събитието бяха повече, отколкото залата можеше да събере, та я пръснаха по шевовете. Аз лично се настаних на първия ред (брей, брей, брей) и внимателно проследих всяка една лекция.

Правилно казват, че на подобен род събития се завързват много нови и полезни (ха, дано) контакти. Поне с такова мнение останах. Силно препоръчвам на всеки да посети професионален семинар поне веднъж – заслужава си.

Нека се върнем към търсачките, обаче – и по-точно, как да оптимизираме за тях. Иво Илиев, инж. Евгени Йорданов и Димитър Димитров буквално ни заляха с информация – обилно. Вместо да ви тормозя със сухарски обяснения, предлагам на вашето внимание няколко интересни неща, които лекторите бяха така добри да споделят с аудиторията:

Отличното съдържание НЕ заменя отличния маркетинг.

Конкуренцията е само на един клик разстояние.

Бизнесът става все по-локален в Интернет, а мобилният трафик непрекъснато расте.

Кой линква към вас е по-важно от това, откъде линкват към вас. Човешкият фактор в оптимизацията за търсачки ще доминира все повече и повече.

Социалните сигнали са много важни.

В края на деня се чуваствах много изморен, но и доста обогатен. Видях се с много приятни и усмихнати хора, а накрая и хапнахме задружно (то без туй не може). Със Симона Стоянова яко бистрихме маркетинга, но остана още много и за следващите две събития. Третият семинар ще е на тема „Социални медии” и нещо ми подсказва, че ще се радва на огромен интерес.

 

4 за публикацията

SEO, що е то?

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>