PresenTHINK – социалните медии и твоя бизнес в отговори

На 9 ноември в Интер Експо Център – София, предстои да се проведе обучението „PresenTHINK”, организирано от Иво Илиев и неговите колеги в “InteractiveAge”. Попитахме Иво какво представлява събитието и какво да очакват гостите му:

Иво Илиев

По това време има много събития, с какво „PresenTHINK” е по-различно или по-добро от останалите?

Всяко събитие, което е водено от добри професионалисти, си заслужава да бъде посетено и си струва. В тази връзка „PresenTHINK” не е нещо различно и със сигурност нямаме за цел да конкурира което и да е друго обучение, семинар или професионално събитие.

Идеята на “PresenTHINK” на 9-ти ноември е да обясни социалните медии в конюнктурата на един бизнес или неговия маркетинг по начин, който е достъпен и показан с удачни примери от практиката. В дългосрочен план „PresenTHINK” е концепция за серия тематични събития, организирани от различни тясно-специализирани практици за публика до 100 души.Умишлено има такъв лимит за броя участници – от опита ми на лектор и организатор на събития съм забелязал, че по-голямата аудитория означава и повече хора, които не са получили отговори на въпросите си, и с които е нямало възможност да се направят упражнения или дискусия. Другата особеност на формата „PresenTHINK” е това, че освен лекции ще има и упражнения, както и заключителна дискусия в края на деня.

Разкажи ни малко повече за лекторския състав на „PresenTHINK

Това са хора с опит, познаващи тънкостите по отделните теми от програмата. Бисер Вълов има отлична практика в дигиталните комуникации и social маркетинга, а освен това като лектор обяснява много ясно и конкретно всеки аспект от професионалните тематики. Станислав Димитров също е признат практик в сферата на SEO – той ще ни разкаже за една много интересна и за мен тема – ползите от Google + и YouTube за SEO. Станислав е мой любим лектор, защото е изключително изчерпателен по темите и споделя неща, които ползва и е тествал на практика, което е ценно и е рядкост. Не на последно място – Силвия Матеева, с която имах удоволствието да се запозная лично наскоро, но от много време следя нейни статии и съвети в сферата на фейсбук маркетинга. Тя има опит и наблюдения в областта на рекламните формати във Фейсбук, които ще сподели с гостите на събитието.

Планирал съм някои изненади относно лекторския състав, но ще си ги запазя за самото събитие. Идеята беше да е практично и професионално – затова са поканени отлични професионалисти и практици за лектори, като използвам отново възможността да им благодаря за приетата покана!

Какво мислиш за мнението, че има прекалено много събития у нас? Не е ли наистина прекалено?

Ако е прекалено това, че хората имат желанието да научават нови неща и да ги използват за своя бизнес… Не съм сигурен какво значи „много“, когато става дума за нещо подобно – може би означава „достатъчно“. Аз мисля, че трябва да са още повече – само така ще има силна конкуренция и ще изпъкнат най-качествените пред останалите – това дори вече започва да се случва малко или много. Добре е да има конкуренция, добре е да има и избор – в това няма нищо лошо, напротив.

Тук, може би, е моментът да благодаря на Интер Експо Център – София, хостинг компания „ICN.bg”, печатниците от групата „JPoint Group”, медийните партньори „bWEB” и „lifehack”, вина „Trastena”, приятелите и колегите от „SEOM”, “Beyond ID”, “AdAcademy”, “FaceProfits”, BGReklama, Slides.bg, „Васи ли?“ и всички, които подкрепиха и споделиха информация за събитието. Те са наистина страхотни хора и аз много им благодаря за подкрепата им!

PresenTHINK акцентира на Facebook и новостите в тази мрежа. Би ли споделил своята прогноза какво предстои да се промени в най-популярната социална мрежа?

Предстоят много дребни промени по интерфейса и дребни функции на платформата. Кардинално стремежът ще е да се развива GraphSearch – търсачката на Facebook, за да включи повече социални обекти и взаимодействия в себе си. Съответно на по-късен етап предстои да бъдат пуснати и реклами между резултатите от търсенето, както и в самите резултати, подобно на AdWords в Google.

Накрая би ли пожелал нещо на нашите читатели? Може би и покана към тях да се включат в предстоящото обучение?

Много бих искал да ги поканя, но в момента всички места са запълнени. Всичко беше резервирано за малко повече от две седмици по време на ранните регистрации.

Пожелавам на всички социалните медии да донесат успех и стойност на бранда им, да ги доближат малко повече до техните клиенти и да им помагат да развиват бизнеса си успешно!

Сподели

Marketing Academy Club е създаден от студенти, изучаващи и интересуващи се от маркетинг. Той обединява както личностните, така и всички други чисто човешки различия около общи интереси. Клубът ще се стреми да докаже, че младите хора в България са будни, интелигентни и умеят да изразяват свободно и да защитават мнението си.

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>