Нашето първо събитие – В маркетинга няма „НЯМА“

Както повечето от вас знаят на 07.05.2012 г. се състоя първото събитие, организирано от нашия екип. Обещахме да споделим основните акценти от него, защото смятаме, че ще ви е интересно да разберете как протече лекцията.

Доц. д-р Тодор Кръстевич, ръководител на катедра „Маркетинг”, откри събитието, като приветства всички, разказа на гостите за нашия клуб и даде думата на гост-лектора Стефан Русев. След като се представи, разказа за себе си и за това как е стигнал до сегашната си позиция, той сподели с нас гледната си точка за главната цел на маркетинга, а именно: да продава повече, по-често, на повече хора, на по-висока цена.

Акцент на лекцията бе: В маркетинга няма „НЯМА”, което е и водещата мисъл в неговата работа. По един завладяващ слушателите начин, Стефан Русев обясни, че:

  • Няма значение с колко нули е бюджета;
  • Колко голям е екипа;
  • Има ли мотивация – няма оправдания;
  • Човек, който иска винаги намира начин.

В тази връзка той даде два примера за успели маркетингови мениджъри, реализирали огромни продажби със сравнително малък бюджет. Един от тях бе Стив Джобс, за когото всички знаем много. Дон Прайс също бе пример за успешен мениджър – той е успял да популяризира и да създаде модна тенденция с боите за дрехи Tie Dye.

Стефан Русев ни разказа за маркетинг на прекъсването и маркетинг на позволението, вдъхновен от книгите на Сет Годин. Също така, според него, днес в ерата на Интернет лидери са маркетинг специалистите. Те променят статуквото и карат нещата да се случват, а за да се случат, идеята трябва да достигне до много хора. Днес, оптималното, полезно и качествено съдържание продава.  Днес, ако имаме добра идея, не са ни нужни пари – само компютър, мишка и Интернет.

Стефан Русев разкри и една тайна за това как да си успешен маркетинг специалист. За да сме успешни винаги, постоянно трябва да си задаваме два въпроса:

  • Какво прави в момента най-добрият маркетолог?
  • Какво би направил най-добрият маркетолог?

След като си отговорим, трябва да не забравяме, че не е важно да надхарчим конкурентите, а да ги надмислим; да не се водим по стандарта, а да бъдем креативни!

След увлекателния разказ на Стефан Русев, Десислава Кънчева разказа още малко за Marketing Academy Club – информация директно „от кухнята” за постигнатото досега, както и за предстоящото.

За финал, нашият колега Йонко прочете поздравителен адрес от Поли Козарова, която подкрепи нашата инициатива и ни пожела много успехи за в бъдеще.

Събитието мина успешно, тъй като аудиторията беше пълна със студенти от специалност Маркетинг (а и не само), през цялото време слушаха с интерес, задаваха въпроси и всички си тръгнаха усмихнати и доволни. Надяваме се следващите ни проекти да са успешни поне колкото вчерашното събитие. Още веднъж – благодарим на всички, които ни уважиха с присъствието си!

Сподели

Marketing Academy Club е създаден от студенти, изучаващи и интересуващи се от маркетинг. Той обединява както личностните, така и всички други чисто човешки различия около общи интереси. Клубът ще се стреми да докаже, че младите хора в България са будни, интелигентни и умеят да изразяват свободно и да защитават мнението си.

 

6 за публикацията

Нашето първо събитие – В маркетинга няма „НЯМА“

Много вниателно сте слушали и сте отсяли най-важните точки.

Тази среща беше не по-малко вдъхновяваща и за мен.
Благодаря ви и до нови срещи.

Отговор
Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>