Стани част от екипа ни!

11202099_10206047254394324_8700093920184713757_n

Marketing Academy Club търси своя „графичен дизайнер„.
Ако освен почитател на красивото, имаш и умения да го създаваш, то ти си нашия човек!
Покажи ни таланта си, като се включиш в екипа на нашия клуб.

За повече информация, пиши ни на email : marketingacademyclub@gmail.com

“Opportunity is missed by most, because it is dressed in overalls and looks like work”Thomas Edison.


Защо не онлайн ?

buy_sell_online   Кое според Вас е най-голямото постижение на 21 век? Вероятно за повечето от Вас това са смартфоните , безжичният интернет или социалните мрежи. За мен обаче , най-голямото удобство на 21 век е онлайн търговията. Ще Ви обясня защо. Прочетете повече


През очите на един маркетолог

despina-uzunska1

В края на миналата година (06.11.2014г.) в София се състоя обучителен семинар за нови квалификационни курсове по маркетинг на CIM, чийто домакин бе IHR (International Human Resources). На него някои от нас-членовете на клуба успяхме да се запознаем с една доста интересна и доказала се в сферата на маркетинга личност. Нейното име е Деспина Узунска. Завършила е СУ “Св. Климент Охридски“ специалност Макроикономика бакалавър и магистър, като това не й пречи да се развие в областта на Маркетинга. В момента тя е бранд мениджър в Beiersdorf CCE на NIVEA Cream Care за Източна Европа, като работи за компанията повече от 10 години. Днес тя живее във Виена със семейството си. На идеята за интервю за Marketing Academy Club тя откликна веднага и отдели от ценното си време, за да сподели с нас някои интересни моменти:

Прочетете повече


Инициативата

На 19.02. 2015г., „Маркетинг Академи Клуб“ приключи кампанията си за дарение на книги успешно!

IMG_5850

Както повечето от Вас знаят, на 15 декември в Коктейл-клуб „Салве“ „Маркетинг Академи Клуб“ организира Благотворителен Базар. Неговата цел бе да се наберат средства за закупуването на книги за академичната библиотека. Клубът ни създаде оригинални ръчно изработени и принтирани картички, както и коледни украшения, чрез които успяхме да съберем 88лв. за каузата. На самия базар беше изложен и списък, в който дарителите да могат да впишат заглавие, което искат да се появи в библиотеката. Благодарение на помощта и на Kнижарница „Приятели“ гр. Свищов успяхме да закупим следните заглавия:

Прочетете повече


Коледен базар

Club

Marketing Academy Club организира Коледен базар на 15.12.2014г. (понеделник) в Коктейл клуб „Салве“, на който ще се предлагат коледни картички и сувенири, изработени от членовете на клуба! Целта на събитието е със събраните средства да се закупи учебна литература за Библиотека „Акад. Н. Михов“ към СА „Д. А. Ценов“. ВАЖНО: Всеки, закупил от Коледния базар, може да даде свое предложение за книга, като с предимство ще бъдат тези на български език и ангажирани с учебния материал (не учебници). На базара ще можете да носите и книги, които искате да дарите на библиотеката. Очакваме Ви!

„Няма по-естествен стремеж от стремежа към знание“-Монтен


Предизвикателството на Kamenitza

10364019_873096906075602_6893450614368112036_n

    В края на миналия месец се състоя втората за този семестър публична лекция-„Изграждане на устойчив бранд“, като този път гостът на Катедра „Маркетинг“ и Маркетинг Академи Клуб бе Костадин Отонов-Мениджър Mаркетингови услуги в „Каменица“ АД. Подробностите от това, което той предтави пред аудиторията, ще намерят място в отделна статия. Тук искаме да поместим предизвикателството, което той отправи към студентите от специалност Маркетинг, а именно:

Прочетете повече


Публична лекция на PREDICTA

На 30.10.2014 г., гост на студентите от спец. Маркетинг в Стопанска академия бе г-н Антон Ненов, водещ консултант в PREDICTA Bulgaria.

Публична лекция Predicta-30.10.2014

В ауд. 8 на Ректората той изнесе публичната лекция на тема “Ефективен маркетинг с предиктивни модели в банковия сектор”. Лекторът ни представи необходимостта и ползата от аналитичното извличане на знания от данни (data mining) в съвременния маркетинг. Оказа се, че времето не беше достатъчно с оглед на въпросите, които възникнаха впоследствие. Ето и в кратки линии това, което остана най-дълбоко в нашето съзнание. Прочетете повече


Разказването на истории в маркетинга

lord_WP_medium

Кое е онова нещо, което прави продуктите атрактивни? Новият Ви часовник определено Ви действа емоционално и разтърсващо, но дали, ако марката не фигурираше на циферблата или ако си го бяхте закупили от сувенирния магазин, той щеше да представлява толкова голям интерес. Това, което вълнува клиентите относно даден продукт, е неговата история. Прочетете повече


„101 маркетинг приказки“ те очакват

Безплатната електронна книга „101 маркетинг приказки“ вече е факт и се разпространява напълно свободно в Интернет

101 маркетинг приказкиДългоочакваната електронна книга „101 маркетинг приказки“ е вече тук, за да зарадва своите читатели. Проектът по инициатива на Павлина Козарова, Димитър Николов и Стефан Русев съдържа 101 маркетинг истории – от интересни, по интересни, поднесени от 24 автора и събрани в 311 вълнуващи страници. Книгата е второ издание на проекта „Маркетинг приказки“ и се посвещава на петата годишнина на маркетинг и бизнес блога Маркетинг буркан. Първото издание бе публикувано през Юли 2012 и е прочетено от над 4200 изкушени от маркетинга читатели. Пожелаваме на новото издание на безплатната електронна книга огромни успехи, а на авторите – вдъхновение за скорошно трето издание.

Прочетете повече