Национална олимпиада по маркетинг 2016

На 14 и 15 май 2016 г. се състоя Националната олимпиада по маркетинг, чийто домакин за четвърта поредна година беше УНСС. Стопанска академия взе участие в лицето на два екипа от специалност „Маркетинг“, на които беше поставена задачата да предложат стратегия за лансиране на новата луксозна серия на Астера за хора с ортодонтски проблеми, които са в процес на своето лечение (носещи шини, брекети, ритейнъри или алайнъри).  ном-2016Продуктовото портолио включва 3 основни групи продукти, които нямат аналог на българския пазар (латентно търсене). Разработването на решение включи определяне на ценова оферта, комуникационни канали, дизайн и необходими метрики за оценка ефективността и успеваемостта на серията.

В олимпиадата участваха екипи от УНСС, Стопанска академия „Димитър А. Ценов“, Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“, ЮЗУ „Неофит Рилски“, Икономически университет – Варна и Нов български университет. Студентите от различните университети успяха освен да се състезават едни срещу други, също така и да направят нови приятелства и да опознаят различията в техните учебни програми и процес.екип2

Победител на олимпиадата стана единият от двата екипа на НБУ. На всички участници бе предложена обиколка в новата производствена сграда на Арома, която се намира в гр. София. По-важна обаче бе емоционалната награда и опита, който всеки един  от нас натрупа. Надяваме се срещите между студенти от различни висши училища да са по-често срещана практика не само в състезания, но и в  обмяна на знания и добри практики.

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>