Нещо специално

ZagorkaВсеки от нас търси специалното – дали във всеки ден, дали по принцип… А и много неща искат да бъдат специални за нас – хора, животни, предмети, брандове… Скоро се замислих колко от тях успяват? И как го правят?

Поводът за моите размисли беше представянето на новата бутилка на Загорка – изключително стилно и наистина специално събитие, което се състоя на 22.05.2013 г. в Paradise Center, София.

Напоследък Загорка пое нов курс в комуникацията и позиционирането си, който може да се разкаже с едно изречение:  „Специалните неща се случват, когато отвориш Загорка!“. Поредица от забавни телевизионни клипове, които може да видите в официалния канал на бранда в YouTube, разказваха именно това. Реакцията на феновете се оказа противоречива, защото рекламите бяха издържани изцяло в нов стил, не особено характерен за българския пазар, но пък доста забавен по мое мнение. Определено свежа глътка. За новата бутилка се заговори отдавна, като имаше и много teaser активности, свързани с нея, във Facebook. Визията е много различна и наистина впечатляваща.

Zagorka

Да си дойдем на думата и за официалното представяне на новата бутилка, което ме впечатли доста.  Няма да разказвам колко стилна беше обстановката – не е нещо неочаквано, имайки предвид бранда. Докато всичко си течеше типично за такова специално събитие – специална Загорка, специални хапки, оказа се, че това далеч не е всичко. Изведнъж към нас се приближава военен, най-вероятно генерал, който се усмихва загадъчно и ни подава карти, от които да си изтеглим. След малко към нас се приближава войник и ни отвежда един по един през загадъчна врата… Вътре – полумрак, като в зависимост от картата поемаш по различен коридор, в дъното на който те чака нещо специално… Аз имах късмета три пъти да ми се случи нещо специално, като имах загадъчни срещи с красива Miss-ка, замечтан водолаз и поетичен космонавт. Разбрах, че е имало и балерина, с която нямах честта да се срещна. Всеки от тези специални персонажи с няколко прости думи ме накара да се замисля за малките неща в живота, които всъщност са специални. За спомен всеки от тях ми остави по нещо специално. На излизане, всеки от нас получи още един специален подарък – новата бутилка, новата чаша на Загорка и диск със снимки и прес материали. Няма да разказвам повече, за да не разваля специалната магия, но ще ви кажа едно:

Излизайки от това лъскаво събитие, аз се видях с приятели и пих отново Загорка. Не беше в новата бутилка, но определено тази вечер успях да се докосна до специалното.

Не е ли това най-важното за един бранд – хората да се чувстват специални чрез него, а не той да бъде специален за тях?

С този философски завършек, очаквам вашите коментари!

Сподели

Завърших бакалавърска степен на специалност Маркетинг в Стопанска академия “Д. А. Ценов” – Свищов. Смятам да завърша и магистратура в същата област. Вече имам ясна визия за бъдещото ми професионално развитие – интересувам се от онлайн маркетинг и по-конкретно – маркетинг в социалните медии, уеб анализ, както и от маркетингови изследвания и прогнозиране.

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>