„Национални дни на кариерата“ 2012 в Свищов

Вчера (27.03.2012) в Стопанска академия „Д. А. Ценов” – Свищов се проведоха две подготвителни презентации за форума „Национални дни на кариерата“ 2012 в Свищов. Първата беше изнесена от Теодора Тодорова – HR специалист в Nestle, и беше насочена по-скоро към визията на компанията за кандидатстващите в нея стажанти – какви качества е хубаво да притежават и в какви направления могат да се реализират. Втората презентация се проведе от Светлозар Петров – управител на JobTiger. Той доста увлекателно разказа пред пълната аудитория как да се подготвим за предстоящото събитие, както и какво трябва и какво не трябва да включваме в нашето CV.

Днес (28.03.2012) се състоя и самият форум „Национални дни на кариерата“ 2012 в Свищов, на който нашият екип отново присъства. Освен традиционната среща с работодатели, тази година организаторите от JobTiger  бяха подготвили и семинарна програма с презентации. Най-впечатлени останахме от тези на Nestle и JobTiger.

Представител на Nestle бе Христина Тошкова – Специалист корпоративни връзки. Тя представи компанията и разказа за политиката ú на здравословно хранене. Също така сподели и ценни съвети относно стартирането на работа и съответно – граденето на кариера. По един увлекателен начин обясни как трябва да се работи в екип и как служителите на даден отдел трябва да се подкрепят и да си помагат в работата.

Презентацията на JobTiger изнесе Момчил Блъсков – Junior Event Specialist. Той е един страшно позитивен млад човек, който успя да накара всички слушатели да се усмихват през повечето време. Момчил сподели с нас начините, по които можем да кандидатстваме за работа, и кои са често задаваните въпроси по време на едно работно интервю. С помощта на екипни игри, той ни показа как за 2 минути можем да впечатлим човек и да проверим дали оставяме грешно впечатление за себе си у другите. Накара ни да се замислим и върху силните и слабите ни страни, както и да осмислим какво поведение да имаме, когато се „продаваме” на пазара на труда. 

В заключение можем само да добавим, че това беше един невероятен ден, изпълнен с много положителни емоции. Тези, които пропуснаха събитието, има за какво да съжаляват… Или да го посетят на 02.04.2012 г. в Пловдив и на 04.04.2012 г. в Бургас.

Сподели

Marketing Academy Club е създаден от студенти, изучаващи и интересуващи се от маркетинг. Той обединява както личностните, така и всички други чисто човешки различия около общи интереси. Клубът ще се стреми да докаже, че младите хора в България са будни, интелигентни и умеят да изразяват свободно и да защитават мнението си.

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>