Маркетинг семинарите във Варна започнаха

Онлайн маркетинг семинарите във Варна с Иво Илиев и приятели започнаха тази неделя

Обещаното си е обещано! Казах, че ще ви държа в течение с онлайн маркетинг семинарите във Варна – така и ще направя. Откакто за пръв път чух и прочетох, че се организират маркетинг мероприятия в България, тайничко започнах да се надявам, че един ден и аз ще имам честта да присъствам на подобно събитие. За съжаление, разстоянието и цената винаги са били огромна бариера пред мен. Благодарение на фирмата в която работя, тази бариера се вдигна и аз най-сетне осъществих своето желание, да се наредя барабар Йонко с маркетърите. За мое най-голямо щастие, предстоят още три на брой събития, където също ще огрея.

Още от събуждането си в неделя сутринта бях в приповдигнато настроение. Едно, че имах рожден ден (въпреки че съм се родил през нощта) и второ, че само след няколко часа щях да присъствам за пръв път в живота си на маркетинг семинар. Чувствах се, всякаш ще ходя на концерт на световна звезда, на която съм ревностен почитател. Времето беше слънчево, топло и приятно. По всичко личеше, че ще е страхотен ден.

В залата се срещнах със Стефан Русев – приятел на Marketing Academy Club и специалист от бранша. Усмивката и ведрото му настроение ми помогнаха да се поотпусна, защото ми беше малко притеснено. Накрая на вечерта се чувствах в напълно свои води, защото всички бяха много положителни, усмихнати и приятелски настроени към моята скромна особа.

Огромно впечатление ми направи фактът, че освен добри специалисти по въпросите на онлайн маркетинга, лекторите бяха и страхотни оратори. Всичките – без изключения.

Най-напред започна Иво Илиев – организаторът на поредицата от семинари. Той говори за това, какво представлява добрият сайт и какво трябва да съдържа. Без да изпадам в подробности, ще споделя само една статистика, която ми направи впечатление:

60% от хората НЕ могат да открият информацията, която търсят в даден сайт.

Невяна Коева ни говори за имейл маркетинга, а конкретната ѝ тема беше „Имейлът, който печели”. Презентацията ѝ завърши с игра, в която всеки трябваше да сподели с някой от присъстващите какъв точно е бизнесът с който се занимава – в рамките на 2 минути. После, да изслуша внимателно с какъв бизнес се занимава неговото другарче. Накрая всеки трябваше да напише кратък и въздействащ имейл, презентиращ нещо, което би било от голям професионален интерес за неговия събеседник.

Любомир Любомиров ни говори за копирайтинг. Освен добър оратор, той е и човек със страхотно чувство за хумор. Успя на няколко пъти да разсмее аудиторията, което няма как да не споделя, като виден ценител на хумора от всякакъв характер. Това, което ми направи най-голямо впечатление от всичко, което Любомир каза, е следното:

Качественото съдържание в България е обидно малко.

Добрият текст задължително съдържа „Кол ту йекшън” (специфичен варненски онлайн маркетинг термин).

Съдържанието трябва да бъде актуално („фрйеш” – друг варненски онлайн маркетинг термин), релевантно и уникално.

Иво Илиев сподели няколко важни акцента по темата за корпоративните блогове и даде думата на инж. Евгени Йорданов, който обеща на следващите събития да се включи активно в лекторския състав.

Семинарът завърши с отговори на въпроси от публиката и кратка дискусия върху основните теми, представени на събитието.

Основното заключение, което лично за себе си успях да направя, е: Тествайте, тествайте, тествайте! Непрекъснато!

Тази неделя отново съм във Варна, а темата на втория семинар е „Оптимизация за търсещи машини”, или иначе казано – SEO.

 

4 за публикацията

Маркетинг семинарите във Варна започнаха

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>