Lucky Strike Click & Roll

Като единствен пушач измежду членовете на Marketing Academy Club, не мога да не споделя впечатлението си от един сравнително нов вид цигари. Става въпрос за Lucky Strike Click & Roll.

През 2011г. British American Tobacco (BAT) пусна иновативна нова концепция в цигарите, наречена Lucky Strike Click & Roll. Цигарите за първи път са пуснати през май в ключови безмитни места в Тихоокеанска Азия, като Хонг Конг и Сингапур, като с напредването на годината навлизат и в други страни от Азиатско-тихоокеанския регион. Едва тази година те вече се намират и на масовия българския пазар. Цигарите съдържат 10 мг никотин и 0,7 мг катран. Предлагат се на цена от 5 лв.

Какво се крие зад слогана „Click & Roll”?

Цигарите имат същия вкус като традиционните Luckies, но съдържат капсула във филтъра, като когато се „кликне” върху нея, се променя вкуса на цигарата. По този начин потребителите могат да се насладят на класическия вкус на Lucky Strike и когато пожелаят – да активират ментоловия аромат. Промяната на аромата може да се направи както веднага след запалването на цигарата, така и по средата или в края на пушенето й.

Също така, ако цигарата се върти между пръстите на ръцете, може да се променя интензивността на ментоловия вкус. Ако потребителят реши да не натисне капсулата, може да се наслади на традиционния вкус на Luckies. Това не е ментов продукт, докато консуматорът не реши да го превърне в такъв. Тази технология позволява да се адаптира цигарата към потребностите на клиента, като по този начин всеки път може да се наслаждава на различен вкус.

Външният вид на продукта  Lucky Strike Click & Roll предефинира правилата на играта в една продуктова категория, която не се е променила радикално през последните петдесет години, тъй като позволява на потребителя да избере как да се пуши и да се насладите на иновациите, които предоставя марката.

Това е добър пример за иновациите, благодарение на които British American Tobacco продължава да води в тютюневата индустрия. Непрестанното „пригаждане” на продукта към нуждите на потребителите винаги е било и ще бъде най-добрия начин за успешната му реализация на пазара.

Сподели

Четири години имах щастието да изучавам това, с което в момента се занимавам. Вече съм бакалавър по Маркетинг и смятам да продължа с магистратура по специалността. Интересувам се от управление на взаимоотношенията с клиенти, маркетинг на потребителски стоки, маркетингови изследвания и прогнозиране, маркетинг в телекомуникационната индустрия.

 

1 коментар за публикацията

Lucky Strike Click & Roll

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>