Кецове „Социална медия”

През последните години социалните медии навлязоха в ежедневието ни. Не само маркетинговите специалисти и икономистите, но и обикновените хора се „пристрастиха” към тях. Всеки има профил в няколко социални медии, като активно поддържа поне един или два от тях.

Венецуелката Лумен Бигот, която е графичен дизайнер, също е запленена от социалните медии. Техните характерни цветове я вдъхновяват да направи колекция от кецове с дизайна на съответната медия. Колекцията включва моделите „Facebook”, “Twitter”, “Flickr”, “Google”, “Dribbble” и “Wikipedia”.

За съжаление тези обувки са само концепция, но дизайнерката се надява съвместно с американските производители на кецове Keds някой ден да ги реализира и да ги пусне на пазара.

Това е един от моделите, а цялата колекция може да разгледате тук.

Сподели

Притежавам ОКС Бакалавър по Маркетинг. Вече имам възможността и удоволствието да се занимавам с нещата, които изучавах четири години и да ги прилагам на практика, а не само на теория. Имам интереси в сферата на онлайн маркетинга, обслужване на клиенти, потребителско поведение и маркетинговите изследвания.

 

4 за публикацията

Кецове „Социална медия”

Alexander Philipov

Ами нищо, че са свързани със социалните медии, щом се търсят да ги произвеждат :) Не изглеждат зле между другото. По – добре от това например да направят кецове с логото или снимката на Азис!

Отговор
Полина Декова

Полина Декова

Дано не се стига до там :) Иначе наистина са много хубави модели и според мен ако се произведат ще са в специална серия само за фенове, а не за масова продажба.

Отговор
Аватар

 

Вашият отговор на Cash Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>