Предизвикателството на Kamenitza

10364019_873096906075602_6893450614368112036_n

    В края на миналия месец се състоя втората за този семестър публична лекция-„Изграждане на устойчив бранд“, като този път гостът на Катедра „Маркетинг“ и Маркетинг Академи Клуб бе Костадин Отонов-Мениджър Mаркетингови услуги в „Каменица“ АД. Подробностите от това, което той предтави пред аудиторията, ще намерят място в отделна статия. Тук искаме да поместим предизвикателството, което той отправи към студентите от специалност Маркетинг, а именно:

Assigned tasks from Kostadin Otonov
Manager Marketing service, Kamenitza AD, Bulgaria

1. Define Kamenitza and Astika segments on Censydiam map, based on seen Kamenitza and Astika TV clips. Explain why.
2. Define a list with consumer needs, shown by Kamenitza and Astika ads.
3. Tell ideas/s for creative platforms for Kamenitza and Astika. Explain benefits.
Deadline: 10th of December 2014
Send to: marusia@uni-svishtov.bg
Criteria for selection:
• Logical thinking
• Creativity

Тези от вас, които демонстрират оригинални идеи, подкрепени от здрава логика, ще бъдат интервюирани от фирмата, а победителят ще има възможността да се включи в стажантската програма на „Каменица“ АД за 2015г.!

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>