Google Online Marketing Challenge ентусиасти 2013

GOMC-LogoИ тази година с колегите от специалност Маркетинг се включихме в състезанието Google Online Marketing Challenge, провеждащо се за шеста поредна година. За незапознатите и за позабравилите припомням, че това е световно състезание, разбира се, организирано от Google, за провеждане на рекламна кампания с платформата AdWords, в което могат да се включат единствено студенти.

Екипите са от 3 до 6 човека, като всеки отбор си има ментор. И тази година ментор на екипите от Стопанска академия е ас. Костадин Башев. За разлика от миналата, тази можем да се похвалим с по-голям интерес от страна на колегите. Включиха се цели седем отбора (за сравнение през 2012 г. бяхме само два). Не съм запозната с работата на другите екипи, но ще ви разкажа за кампанията на моя отбор.

Условията за избор на бизнес са същите – малък до среден бизнес, който има сайт (без сайт не може :)). Нашият екип (моя милост, Цветомира Трифонова, Женя Антонова и Яна Богданова) избра да рекламира наскоро стартиралата платформа за търговия с нови и употребявани рокли и аксесоари DressDielsOnline.com. Предизвикателството си беше голямо. Току-що появил се сайт с по няколко посещения дневно, за който бяха чували не повече от 100 човека. Задачата, пред която се изправихме, бе със скромните $250 да популяризираме сайта и след това да накараме хората да се регистрират и да качват обяви. Уцелихме подходящо време за кампанията, тъй като по време на нейното провеждане търсенето на рокли и аксесоари бе засилено заради провеждащите се абитуриентски и абсолвентски балове. Кампанията премина безпроблемно, като на два пъти се наложи да правим сериозни структурни промени, породени от засиления интерес към сайта и увеличеното му съдържание. Накрая изпълнихме поставените си цели, а някои от тях преизпълнихме в голяма степен. Мога да кажа, че кампанията ни има и дългосрочен ефект, тъй като към днешна дата сайтът има дневни посещения в пъти повече от периода преди кампанията.

Какво точно правихме и как го направихме ще запазим за себе си, тъй като повечето екипи все още не са приключили кампаниите си. Резултати очакваме през август и се надяваме да са поне толкова добри, колкото миналогодишните. Разбира се, когато бъдат обявени, своевременно ще ви информираме. :)

Накрая искам да благодаря на целия екип за съвместната работа и положените усилия. Всеки даде всичко от себе си, работихме безпроблемно и много продуктивно! Благодаря и на ас. Костадин Башев за насоките, които ни даваше по време на кампанията!  Надявам се на есен да посетим, ако не Сан Франциско, то поне Дъблин :)

Сподели

Четири години имах щастието да изучавам това, с което в момента се занимавам. Вече съм бакалавър по Маркетинг и смятам да продължа с магистратура по специалността. Интересувам се от управление на взаимоотношенията с клиенти, маркетинг на потребителски стоки, маркетингови изследвания и прогнозиране, маркетинг в телекомуникационната индустрия.

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>