Google Online Marketing Challenge – Екип 1

Почивните дни приключиха и отново е работен ден. За ентусиастите от екипа на Marketing Academy Club обаче почти всеки ден е такъв.

След успешно проведените публична лекция и среща-дискусия, ние работим над следващото предизвикателство. В началото на месец май част от екипа ни се записа в световното състезание Google Online Marketing Challenge. Целта на състезанието е да се създаде успешна маркетингова кампания с помощта на Google AdWords.

Сформирахме два екипа от по четири човека. Единият се състои изцяло от членове на Marketing Academy Club, а в другия участват и двама колеги, които не са членове на клуба, но също са от специалност Маркетинг. И двата отбора се наставляват от ас. Костадин Башев от катедра „Маркетинг“.

Преди да започне същинската част от състезанието, трябваше да изберем фирма от малкия и среден бизнес или организация с нестопанска цел, която има уебсайт, но няма профил в Google AdWords или има профил, който не е използван минимум 6 месеца.

Единият отбор (Петър Маринов, Десислава Кънчева, Полина Декова и Поля Бързашка) избра да промотира поп-певицата Весела Бонева a.k.a. Vessy. Поставихме си цели, които към днешна дата (28.05.2012 – дни преди края на състезанието) считаме, че сме постигнали. Те се изразяваха в следното:

  • да повишим интереса към Vessy;
  • да промотираме първия й самостоятелен албум „Work of Art”;
  • да рекламираме участията на живо й през месец май;
  • да промотираме песните на Vessy в iTunes;
  • да увеличим трафика към официалния й уебсайт.

След като се регистрирахме, трябваше да изготвим предварителен доклад, описващ обекта на кампанията, нейните цели и в какви срокове ще се проведе тя.

За периода на кампанията, екипът ни разполагаше с $250 (бюджетът е почти изчерпан), които трябваше да разпределим оптимално за период от 21 дни. Кампанията приключва на 30 май, но с това не се слага край на екипните усилия. До 15 юни отборът ни ще трябва да изготви заключителен доклад, описващ развитието и резултатите от кампанията.

Окончателните резултати от състезанието и обявяването на глобалните и регионалните победители ще е в края на юли, тази година. Надяваме се сред тях да се наредят и нашите отбори. Очаквайте скоро представянето и на другия отбор.

Сподели

Marketing Academy Club е създаден от студенти, изучаващи и интересуващи се от маркетинг. Той обединява както личностните, така и всички други чисто човешки различия около общи интереси. Клубът ще се стреми да докаже, че младите хора в България са будни, интелигентни и умеят да изразяват свободно и да защитават мнението си.

 

2 за публикацията

Google Online Marketing Challenge – Екип 1

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>