Състезание „Brand Challenge“

IMG_17412222Времето навън започна да се затопля и един приятен полъх на студентски инициативи и активности ни
накара да се замислим „какво можем да направим?“. Както знаете, ние от Маркетинг академи клуб обичаме новите неща и не се поколебахме да ви изненадаме и този път!

 

На 17.03.2017г. в Учебна база „Север“ се проведе първото издание на състезанието “Brand challenge”. Събитието бе организирано от Маркетинг академи клуб, като главен спонсор беше „Ломан“ ЕООД. Габровската фирма е на пазара вече 27 години, като се е утвърдила на пазара посредством производството си на сладкарски и тестени изделия, които участниците имаха възможност да дегустират по време на събитието.

В състезанието се включиха студенти от специалностите Маркетинг, Финанси, Счетоводство и контрол, Публична администрация и Международни икономически отношения при Стопанска академия „Д. А. Ценов“. Бяха сформирани пет екипа, като на всеки от тях беше поставена задачата да представи решението на казуса чрез презентация. Проблемът, който отборите трябваше да решат, е свързан със стартирането на нов бизнес и преосмислянето на пазарните позиции на фирмата през недалечната 2008 г., когато бизнесът й фалира и собственикът решава да реинвестира, като прави мащабно проучване за пазарните възможности към момента. Всеки от участниците получи сертификат и предметни награди от „Ломан“ ЕООД. На първите три най-добре представили се екипа бяха присъдени грамоти съответно за 1во, 2ро и 3то място. Журито, което имаше за задача да оцени идеите и представянето на екипите, беше в състав:

  • ас. Атанаска Решеткова, катедра „Маркетинг“;
  • ас. Елица Кръстева, катедра „Стратегическо планиране“;
  • Маринела Дянкова, представител на фирма „Ломан“ ЕООД.

Екипът, награден с първото място, беше екип № 2,  чиято идея беше разширяването на продуктовия асортимент в категория сладкарски изделия. В екип №2 работиха
Людмила Петрова, специалност „Публична администрация“, Памела Христова, специалност „Маркетинг“ и Мирослав Тодоров, специалност „Финанси“. Екип № 4 a.k.a. „Минзухари“ успя да спечели  второто място със своята идея за производство на „червено злато“. За отбор „Минзухари“  се състезаваха Злати Роев, специалност „Счетоводство и контрол“,  Илияна  Костадинова, специалност „Международни икономически отношения“ и Марияна Кръстева, специалност „Финанси“. На трето място бе класиран екип № 3 със своята иновативна идея за шоколадови бонбони с различни пълнежи. Боряна Желязкова, специалност „Маркетинг“, Иван Сарафски, специалност „Счетоводство и контрол“ и Мария Боянова, специалност „Финанси“ представиха достойно отбора.

Денят премина бързо в смях, позитивни емоции и добри идеи.

Маркетинг Академи Клуб благодари на всички участници за смелостта и ентусиазма, които показаха!

До нови срещи!

Group

 

1 коментар за публикацията

Състезание „Brand Challenge“

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>