Научно-практическа онлайн конференция „Маркетинг-дайджест“

 

         В катедра „Маркетинг“ и Маркетинг Академи Клуб е получена покана от Донецкия национален университет по икономика и търговия „Михаил Туган-Барановски“ за научно-практическа онлайн конференция „Маркетинг-дайджест“, в която могат да се включат студенти, докторанти и преподаватели. Участниците имат право на избор измежду 7 тематични направления, като крайният срок за изпращане на разработките е 23.11.2016 г. (сряда) на  mdigest2016@gmail.com .

За повече информация кликни тук.
conference

Сподели

Категории

Етикети

Marketing Academy Club е създаден от студенти, изучаващи и интересуващи се от маркетинг. Той обединява както личностните, така и всички други чисто човешки различия около общи интереси. Клубът ще се стреми да докаже, че младите хора в България са будни, интелигентни и умеят да изразяват свободно и да защитават мнението си.

Аватар

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>