Стратегически маркетингов мениджмънт
- Представяне на дисциплината
- Учебни материали
Образователна степен: | Магистър |
Кредити: | 7 |
Курс/семестър: | 1 курс, 1 семестър (зимен) |
Титуляр: | доц. д-р Никола Янков |
Асистент: | доц. д-р Пенка Горанова |
Самата та рязвива идеите от бакалавъррската степен на обучение по маркетингов мениджмънт.
С предлаганата система от знания и познания се формират специалистите по разработване на конкретни маркетингови стратегии, по управление на процеси, свързани с развитието на маркетинга.
Дисциплината има практическа насоченост с анализите, които прави на маркетинговите институции на бизнесорганизациите и с казусите, които служат за обучение в нея.
Целта е в практически план да се разгледа процеса на вземане на стратегически маркетингови решения, на систематизирането им в маркетингови действия, в маркетингови стратегии, в маркетингови разчети, в маркетингови проекти, маркетингови планове, маркетингови бюджети.
Няма налични учебни матерали. За повече информация, моля обърнете се към преподавателите.