Маркетингов инженеринг
- Представяне на дисциплината
- Учебни материали
Образователна степен: | Магистър |
Кредити: | 8 |
Курс/семестър: | 1 курс, 1 семестър (зимен) |
Титуляр: | доц. д-р Тодор Кръстевич |
Асистент: | гл. ас. д-р Маруся Иванова |
Целта на курса е да въведе обучаваните в практиката на създаване и прилагане на оптимизационни модели, поддържащи вземането на решения в различните сфери на маркетинга.
Съдържанието на курса покрива широк спектър от проблеми: от теоретичните принципи на маркетинговото моделиране, през измерване и прогнозиране на пазарните реакции, до разработването и прилагането на конкретни аналитични техники за сегментиране, позиционен анализ, тестване на продуктови концепции, оптимизиране на програми за директен маркетинг, прогнозиране на пазарната дифузия, оптимално планиране и разпределение на маркетингов и рекламен бюджет, ценово оптимизиране, както и планиране на оптимален маркетингов микс.
Целият курс е софтуерно базиран, като за конкретните проблеми се използват както стандартни, комерсиално предлагани софтуерни пакети, така и конкретн%D
Няма налични учебни матерали. За повече информация, моля обърнете се към преподавателите.