Учебници и учебни пособия

  1. Кръстевич, Тодор. Извличане на знание от бази данни със SAS и SPSS. (Учебно пособие за съчетано обучение по проект) / Тодор Кръстевич. - Свищов : ЦСФО, 2010. - 295 с.

  2. Кръстевич, Тодор и др. Въведение в SAS и SPSS. (Учебно пособие за съчетано обучение по проект) / Тодор Кръстевич, Маруся Смокова. - Свищов : ЦСФО, 2010. - 306 с.

  3. Кръстевич, Тодор и др. SAS и SPSS за начинаещи: подготовка, визуализация и анализ на данни. (Учебно пособие за съчетано обучение по проект) / Тодор Кръстевич, Маруся Смокова. - Свищов : ЦСФО, 2010. - 435 с.

  4. Кръстевич, Тодор и др. SAS и SPSS за напреднали: многомерен анализ и интерпретация на данни. (Учебно пособие за съчетано обучение по проект) / Тодор Кръстевич, Маруся Смокова. - Свищов : ЦСФО, 2010. - 354 с.

  5. Банчев, П. Маркетинг. Свищов, Академично издателство “Ценов”, 2009
  6. Янков, Н., П. Горанова. Интегрален маркетинг. Свищов, АИ “Д. Ценов”, 2009. сс. 464
  7. Янков, Н., П. Горанова, Н. Веселинова, Ж. Тананеева. Маркетинг – казуси, ситуации, тестове, задачи. Свищов, АИ “Д. Ценов”, 2009, сс. 176.
  8. Кръстевич, Тодор и др. Насърчаване на продажбите. (Учебно пособие за дистанционно обучение) / Тодор Кръстевич, Маруся Иванова. - Свищов : АИ Ценов, 2009. - 236 с.

  9. Марчевски, И. „Маркетинг в здравеопазването – учебно пособие за дистанционно обучение”, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2008 г.

  10. Марчевски, И. „Одит на маркетинговите комуникации – учебно пособие за дистанционно обучение”, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2008 г.

  11. Кръстевич, Тодор и др. Емпирични маркетингови изследвания. (Учебно пособие за дистанционно обучение) / Тодор Кръстевич, Маруся Иванова. - Свищов : АИ Ценов, 2008. - 218 с.

  12. Янков, Н., П. Горанова, Н. Веселинова, Ж. Тананеева, Тренинг по стратегиране и планиране. Свищов, АИ „Ценов”, 2007.
  13. Марчевски, И., Г. Иванов, „Одит на проекти – учебно пособие за дистанционно обучение”, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2006 г.: тема 4, тема 5, точка 3, тема 7, тема 8, точка 2 и тема 9, точка 4.

  14. Марчевски, И., Ат. Дамянов. „Оценка на международната дейност – учебно пособие за дистанционно обучение”, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2006 г. : теми 4, 5, 6 и 7.

  15. Банчев, П. Принципи на маркетинга. Учебно пособие за дистанционно обучение. Свищов, Академично издателство “Ценов”, 2006, 176 с.
  16. Банчев, П. Управление на продажбите. Учебно пособие за дистанционно обучение.Свищов, Академично издателство “Ценов”, 2006, 200 с.
  17. Банчев, П. Маркетинг. Свищов, Академично издателство “Ценов”, 2006, 736 с.
  18. Банчев, П. Пазарни проучвания. (второ прераб. и доп. изд.). Академично издателство “Ценов”, 2006, с. 381
  19. Кръстевич, Тодор. Маркетингов инженеринг. (Учебно пособие за дистанционно обучение) / Тодор Кръстевич. - Свищов : АИ Ценов, 2005.

  20. Марчевски, И. „Маркетингов одит – учебно пособие за дистанционно обучение”, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2005 г.

  21. Янков, Н., П. Горанова. Маркетинг и маркетингов мениджмънт. Свищов, АИ „Ценов”, 2005.
  22. Янков, Н. Стратегически маркетингов мениджмънт. Учебник за дистанционно обучение по магистърска програма “Маркетинг” на СА “Д. Ценов” – Свищов. Издание на Център за дистанционно и магистърско обучение, Свищов, 2005.
  23. Янков, Н. Бренд мениджмънт. Учебник за дистанционно обучение по магистърска програма “Маркетинг” на СА “Д. Ценов” – Свищов. Издание на Център за дистанционно и магистърско обучение, Свищов, 2005.
  24. Банчев, П. Маркетинг. Свищов, Академично издателство “Ценов”, второ изд. 2004, 736 с.
  25. Йорданов, Р. и др., Работен комплект прогнозиране и планиране, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2004.
  26. Марчевски, И., Ат. Дамянов, и Д. Илиев, “Международен бизнес”, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2002 г.: тема 6, стр. 207-239, тема 9, стр. 303-353, тема 10, стр. 353-383.

  27. Марчевски, И., Ат. Дамянов и К. Тодоров, “Експортен маркетингов мениджмънт”, Академично издателство “Ценов”, Свищов, 2000 г.: части ХІ, ХІІ, ХІІІ, ХІV, ХV, стр. 203-319 и част ХVІІІ, стр. 371-389.

  28. Marchevski, I. Kabo” – case. In: F. Brasinghton, F., S Pettit. Principles of Marketing, London, Pitman Publishing, 1997, p. 83.

  29. Банчев, Петър и др. Основи на маркетинга (маркетингова концепция) / Петър Банчев, Тодор Кръстевич. –Свищов : АИ Ценов, 1994, с. 306.

  30. Марчевски, И., Ат. Дамянов, “Международен маркетинг”, Академично издателство “Ценов”, Свищов,  1993 г.: параграф 1 от част 5, стр. 86-87, параграф 3 от част 5, стр. 90-102, част 6, стр. 103-131, част 7, стр. 131-153 и част 9, стр. 179-193.