Награда на публиката за първокурсничка от спец. Маркетинг

Първокурсничката от спец. „Маркетинг“ Петя Сергеева е удостоена с награда на публиката от провежданият за девета година конкурс за есе на тема „Социалният потенциал и личностна активност“ в Стопанска академия „Д. А. Ценов“, организиран от катедра „Мениджмънт“ и Студентски съвет.

В конкурса се включват 53 студенти от различни специалности и курсове, като едва 15 от участниците се класират за финалния кръг на конкурса. Повече за конкурса можете да видите тук.

Във финалния кръг на конкурса бе дадена възможност на участниците да излъчат и свой фаворит. Гласуването сред студентите класира на първо място първокурсничката Петя Сергеева от спец. „Маркетинг”, която получи парична награда от представителя на международна фирма.

Най-добрите есета от тазгодишното издание на конкурса ще бъдат публикувани в електронното списание „Диалог”, с което Стопанска академия за пореден път ще направи публично достояние студентското научно творчество.